האם אפשר לצרוך אלכוהול בדיאטה?

אלכוהול

האם אפשר לצרוך אלכוהול בדיאטה?

רבים שרוצים לרדת במשקל שואלים האם הם יכולים עדיין ליהנות ממשקה אלכוהולי כמו כוס יין או בירה גם כשהם נמצאים בדיאטה לירידה במשקל. התשובה לכך היא מורכבת למדי ותלויה בכמה גורמים.

 

קלוריות ומרכיבי מזון במשקאות חריפים

כמו כל סוגי המזון והמשקה, גם למשקאות אלכוהוליים יש ערך קלורי. לדוגמה, כוס ג'ין מומלץ מכילה כ-60 קלוריות וכוס יין לבן כ-120 קלוריות. כוסית וודקה (50 מ"ל) מכילה כ-110 קלוריות ואילו כוסית וויסקי מומלץ מכילה כ-70 קלוריות.

 

אפשרויות דיאטה לצורכי אלכוהול נמוכים

מומלץ לבחור משקאות המכילים עד 100 קלוריות לכוס כמו וודקה, ג'ין, טקילה ובירה אורגנית. בנוסף, כדאי לצרוך כמות קטנה של כוס אחת עד שתיים בלבד. ניתן גם להמהיל את המשקה עם מים או סודה כדי לצמצם עוד את הקלוריות.

 

כמה אפשר לשתות? המלצות כלליות

ההמלצה המקובלת היא עד כוס אחת קטנה (150 מ"ל יין/בירה או 40 מ"ל משקה חריף) לנשים ועד שתי כוסות לגברים. בדיאטה מומלץ להגביל זאת אף יותר לכוס אחת בלבד ליום או פחות.

 

סיכום והמלצות

אם כן, ניתן לשלב צריכת אלכוהול מצומצמת בדיאטה – עם בחירת משקאות נמוכי קלוריות וצריכה זהירה. חשוב לא לחרוג מהיעד היומי של קלוריות ולקזז ממנו את הקלוריות מן האלכוהול. מומלץ גם להימנע ככל הניתן מקינוחים ופיצות כתוספת לשתייה. בהצלחה בדיאטה!

אלכוהול

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

סברס אתר חדשות ישראלי

דברו איתנו:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כתבות נוספות:

עיצוב הבית המודרני: מתנות שיעניקו לביתך מראה מעודכן

להפוך את הבית שלך לנווה מדבר מודרני קל יותר ממה שאתה חושב. עם חלקי העיצוב הנכונים, אתה יכול לעדכן באופן מיידי את המראה והתחושה של כל חדר. שקול להוסיף ריהוט אלגנטי, יצירות אמנות מינימליסטיות והדגשים גיאומטריים כדי להשיג אסתטיקה עכשווית.

קרא עוד »
חוזרים לבית הספר

חוזרים לבית הספר: המדריך המלא ללימודים בגיל מבוגר

חזרה ללימודים בגיל כמבוגר יכולה להיות החלטה מלחיצה, אך גם מאוד מתגמלת. אפשר לעשות זאת ממניעים שונים כגון קידום בקריירה, צמיחה אישית, או אפילו מעבר לתחום מקצועי חדש. בסביבת העבודה הדינמית של ימינו, הכרחי להמשיך ללמוד לאורך החיים ולהתאים את המיומנויות והידע לכל שלב בחיים.

קרא עוד »

כיצד לבחור את שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלך?

בחירת שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. מאמר דעה זה מתעמק בגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה מכרעת זו. הוא מספק טיפים והנחיות מעניינות, מגובה בייעוץ של מומחים, כדי לעזור לך לבחור את שירות הקייטרינג המושלם המתאים לנושא האירוע, התקציב והדרישות התזונתיות שלך.

קרא עוד »