טיפים לתמחור נכון של נכס לפני מכירה

טיפים לתמחור נכון של נכס לפני מכירה

טיפים לתמחור נכון של נכס לפני מכירה

שוקלים למכור נכס ומתלבטים מהו המחיר הנכון לפרסום על מנת לסגור עסקה במחיר מקסימום?

כיצד יודעים מה מחיר השיווק הנכון לדירה?

קבלו חמישה טיפים חשובים בעניין:

בדקו באתר רשות המיסים מהו המחיר שבו נמכרו נכסים דומים בסביבה שלכם

באתר רשות המיסים ניתן לצפות בכל העסקאות שבוצעו (לעיתים בעיכוב של שלושה חודשים). זו בדיקה הכרחית וחשובה ביותר לצורך הערכת מחירו הריאלי של הנכס שלכם.

בדקו מהו מחירם של נכסים מתחרים, בעלי נתונים דומים, המוצעים היום למכירה

חפשו בלוחות המובילים וברשתות החברתיות נכסים דומים לשלכם, אשר מוצעים גם הם למכירה. חפשו רק נכסים בעלי פרמטרים דומים, כמו: גיל הבניין, מספר החדרים, כיווני אוויר וכולי.

בדקו אילו נכסים "תקועים" בשיווק ועומדים למכירה יותר מדי זמן

טעות נפוצה של מוכרים היא להציג מחיר שיווק גבוה מדי, שאינו ריאלי לנכס. הדבר גורם לנכס להישאר בשיווק זמן ארוך ובסופו של דבר "להישרף" בשוק. חפשו נכסים כאלה ונסו להבין מה הטעות שעשו המוכרים כדי לא לחזור עליה.

שימו את עצמכם בנעליהם של הקונים

אל תתפתו לשכנע את עצמכם שהנכס שלכם שווה יותר ללא סיבה מוצדקת. שימו את עצמכם בנעליהם של הקונים, שמבקרים בנכסים נוספים ורואים את ההבדלים בעיניים.

העזרו בגורם חיצוני (רצוי במתווך מקצועי) שאינו מעורב רגשית, הוא יעזור לכם לראות את נקודת המבט של הקונים.

היו ריאליים בהתאם למצב הנכס והשוק

ככל שמחיר השיווק יהיה ריאלי יותר כך יגברו הסיכויים שלכם להגיע לעסקה טובה ויציבה. גם הקונים עושים את הבדיקות שלהם, וכאשר הם ימצאו את הנכס המתאים במחיר ריאלי יש סיכוי טוב שייכנסו עמכם למשא ומתן על מנת לסגור עסקה.

מחיר שיווק נכון לנכס נועד לגרום לטלפון שלכם לצלצל ולקונים רציניים להגיע לראות את הנכס.

מחיר שיווק גבוה מדי מרחיק קונים רציניים מהעסקה.

זכרו שתחרות של קונים על הנכס שלכם יכולה להעלות מחיר הסגירה מעל למחיר השיווק.

למתווך מומלץ ומקצועי ישנם הכלים והניסיון הנדרש להציג בפניכם את התמונה המלאה ולהמליץ בפניכם על מחיר השיווק הנכון לנכס, כולל ההשפעה של תוכנית השיווק שאתם מתכוונים ליישם בזמן המכירה.

שיהיה בהצלחה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

סברס אתר חדשות ישראלי

דברו איתנו:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כתבות נוספות:

חוזרים לבית הספר

חוזרים לבית הספר: המדריך המלא ללימודים בגיל מבוגר

חזרה ללימודים בגיל כמבוגר יכולה להיות החלטה מלחיצה, אך גם מאוד מתגמלת. אפשר לעשות זאת ממניעים שונים כגון קידום בקריירה, צמיחה אישית, או אפילו מעבר לתחום מקצועי חדש. בסביבת העבודה הדינמית של ימינו, הכרחי להמשיך ללמוד לאורך החיים ולהתאים את המיומנויות והידע לכל שלב בחיים.

קרא עוד »

כיצד לבחור את שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלך?

בחירת שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. מאמר דעה זה מתעמק בגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה מכרעת זו. הוא מספק טיפים והנחיות מעניינות, מגובה בייעוץ של מומחים, כדי לעזור לך לבחור את שירות הקייטרינג המושלם המתאים לנושא האירוע, התקציב והדרישות התזונתיות שלך.

קרא עוד »

שאיבת שומן במותניים לגברים: פתרון יעיל לעיצוב הגוף

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמטרתו להסיר עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף. גברים רבים סובלים מהצטברות שומן באזור המותניים, מה שיכול להשפיע על המראה ועל הדימוי העצמי. שאיבת שומן במותניים יכולה להיות פתרון יעיל לעיצוב הגוף ולהשגת מראה חטוב וחטוב יותר.

קרא עוד »
בית חולים

פתיחת היתרונות של אנשור: מדריך למזון רפואי

מזון רפואי הוא קטגוריה של מוצרים שנוסחו במיוחד ומיועדים לניהול תזונתי של מצבים רפואיים ספציפיים בפיקוח של ספק שירותי בריאות. אנשור היא ספקית מובילה של מוצרי מזון רפואיים שנועדו לתת מענה לצרכים התזונתיים של מטופלים עם בעיות בריאותיות שונות.

קרא עוד »