5 יתרונות מדהימים של שלטי חוץ לעסקים

שלטי חוץ

שילוט חוצות הוא אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר לשיפור המותג של עסקים קטנים. לפי המחקר, עד 50% מהלקוחות של עסק חדש ייכנסו אליו לאחר שראו את השלט החיצוני שלו. נתון זה מלמד שכמחצית מהמכירות של העסק שלכם עשויה להגיע מהשילוט החיצוני שיוצב מחוץ למתחם שלכם.

העלות הסבירה, יחסית, של שלטי חוץ ועלויות התחזוקה הנמוכות שלהם, הופכות שלטים אלה לאופציה מעולה להפחתת עלויות הפרסום והשיווק תוך הגברת המכירות של העסק.

הנה 5 יתרונות מרכזיים של שילוט פיזי חיצוני עבור העסק שלכם.

הגברת המודעות למותג

שלטי חוץ לעסקים משמשים כייצוג פיזי של המותג שלכם. צרכנים נוטים יותר לקנות במוצר או בשירות שכבר ראו או שמעו עליו בעבר, מאשר לקנות מוצר שהם לא מכירים. על פי סקר שנערך על ידי FedEx, נראה כי שלטי חוץ יכולים ליצור רושם מתמשך במוחות של צרכני היעד.

לפי ממצאי הסקר:

  • כ-85% מהלקוחות גרים או עובדים ברדיוס של כ-8 ק״מ מהעסק. סביר להניח שהם עשויים לראות את העסק שלכם בין 50 ל-60 פעם בחודש.
  • 75% מהמשיבים ממליצים על העסק כשהם מתבססים על השילוט שלו.

שלט חוצות מותאם אישית ומעוצב כהלכה, יכול להיות דרך מצוינת לשיפור זיהוי המותג שלכם. כיוון שאנשים רואים את שלט החוץ שלכם כשהם חולפים על פניו, ברכב או ברגל, השלט עוזר לעורר את המודעות שלהם לעסק שלכם.

שימוש בשלט חיצוני עובד למען פרסום המותג שלכם, משפר את הנראות של העסק, מאפשר לאנשים לדעת היכן אתם ממוקמים, ובכך מאפשר להגדיל את תנועת הלקוחות הפוטנציאליים בחנות.

הגברת המקצועיות

שלטי חוץ אטרקטיביים ומעוצבים בהתאמה אישית, כמו למשל שלטי חוץ מוארים, יכולים לשפר את המקצועיות הכללית של העסק שלכם. על ידי שילוט יעיל של העסק, הן בחוץ והן בפנים, תוכלו לבנות מותג מגובש, אטרקטיבי ונגיש יותר לקהל הלקוחות.

הגדלת ההכנסות

שלט דיגיטלי חיצוני יכול למשוך לקוחות חדשים. לפי המחקר, 8 מתוך 10 לקוחות אמרו שהם נכנסו לחנות בפעם הראשונה לאחר שראו את השלט של העסק שמשך את תשומת לבם. הגדלת התנועה המגיעה לחנות שלכם יכולה להגדיל את המכירות ומכאן גם את ההכנסות.

ואכן, שילוט חוצות הוא דרך נפלאה להגדלת תנועת הלקוחות בעסק. שלטי חוץ מציעים את הערוץ המושלם לפרסום של מבצעי מכירות או של כל מידע רלוונטי אחר (כולל, הנחיות הגעה לעסק שלכם). השקעה ביצירת שלט חוצות מושך מבחינה ויזואלית, יכולה להשפיע רבות על לקוחות פוטנציאליים ולשפר בסופו של דבר את התנועה שתגיע לעסק שלכם.

הפחתת הוצאות הפרסום והשיווק

שלטי חוץ הם דרך פרסום זולה ויעילה ביותר. השוואה בין העלויות של פרסום מודעה בעיתון או פרסום בודד בטלוויזיה מלמדת שדרכי פרסום אלה הן הרבה יותר יקרות מהעלות של שלטי חוץ שפועלים עבור העסק 24/7 לאורך תקופה ממושכת.

סימון מיקומו של העסק

שלטי חוץ מעוצבים היטב הם מועמדים מצוינים ליצירת רושם מתמשך על העוברים ושבים. שילוט חיצוני מאפשר לשייך את מיקום השלט לעסק הספציפי שלכם, ובכך לעזור לכם לבנות את תדמית המותג שלכם. שלט חוצות מאפשר לכם גם להתבלט בין המתחרים שלכם, ולהרחיב את קהל היעד הנחשף לשלט העסק מדי יום ביומו.

לבסוף, שילוט חיצוני ניתן להתאמה אישית. ניתן להתאים בקלות את שילוט החוצות של העסק לקהל היעד של המותג. יצרני השלטים מעסיקים גרפיקאים ומעצבים מעולים שיעזרו לכם לבחור בסוג השלט וליצור שילוט מותאם אישית, כמו שלט מואר, שלט דיגיטלי, שלט ניאון או שלט באותיות תלת מימד.

שלטי חוץ

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

סברס אתר חדשות ישראלי

דברו איתנו:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כתבות נוספות:

עיצוב הבית המודרני: מתנות שיעניקו לביתך מראה מעודכן

להפוך את הבית שלך לנווה מדבר מודרני קל יותר ממה שאתה חושב. עם חלקי העיצוב הנכונים, אתה יכול לעדכן באופן מיידי את המראה והתחושה של כל חדר. שקול להוסיף ריהוט אלגנטי, יצירות אמנות מינימליסטיות והדגשים גיאומטריים כדי להשיג אסתטיקה עכשווית.

קרא עוד »
חוזרים לבית הספר

חוזרים לבית הספר: המדריך המלא ללימודים בגיל מבוגר

חזרה ללימודים בגיל כמבוגר יכולה להיות החלטה מלחיצה, אך גם מאוד מתגמלת. אפשר לעשות זאת ממניעים שונים כגון קידום בקריירה, צמיחה אישית, או אפילו מעבר לתחום מקצועי חדש. בסביבת העבודה הדינמית של ימינו, הכרחי להמשיך ללמוד לאורך החיים ולהתאים את המיומנויות והידע לכל שלב בחיים.

קרא עוד »

כיצד לבחור את שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלך?

בחירת שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. מאמר דעה זה מתעמק בגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה מכרעת זו. הוא מספק טיפים והנחיות מעניינות, מגובה בייעוץ של מומחים, כדי לעזור לך לבחור את שירות הקייטרינג המושלם המתאים לנושא האירוע, התקציב והדרישות התזונתיות שלך.

קרא עוד »