טיפול טבעי באימפוטנציה – הסוף לבעיית הזקפה

עצוב

אימפוטנציה, או בעיות אונות, היא מצב בו גבר אינו יכול להשיג או לשמור על זקפה מספיקה לקיום יחסי מין. השפעתה של בעיה זו אינה רק פיזית אלא גם נפשית ורגשית, ויכולה להשפיע על איכות החיים ועל הביטחון העצמי.

גורמים ואבחון

קיימים גורמים רבים לאימפוטנציה, הנה כמה מהגורמים העיקריים לאימפוטנציה :

  • בעיות זרימת דם – מחלות לב וכלי דם כמו טרשת עורקים, יתר לחץ דם, מחלות עורקים היקפיים וסוכרת עלולות לגרום נזק לעורקים המספקים דם לאיבר המין. כתוצאה מכך קיים קושי בזרימת הכמות הנדרשת של דם על מנת להשיג זקפה.
  • בעיות הורמונליות – רמות נמוכות של טסטוסטרון, ההורמון הגברי העיקרי, יכולות לגרום לירידה בחשק המיני ולקושי בהשגת זקפה. כמו כן שינויים ברמות הורמוני מין אחרים קשורים אף הם לליקויי זקפה.
  • סיבות נוירולוגיות – מצבים רפואיים הפוגעים במערכת העצבים כמו סוכרת, טרשת נפוצה, מחלת פרקינסון, פגיעות עמוד שדרה, וניתוחים כגון כריתת ערמונית יכולים לפגוע ביכולת להשיג זקפה.
  • גורמים נפשיים – חרדה ביצועית הקשורה לביצוע המיני, דיכאון, סטרס כרוני ובעיות פסיכולוגיות אחרות ידועות כגורמים אפשריים לאימפוטנציה.
  • תרופות – תרופות מסוימות כגון אנטי-דיכאוניים, חוסמי בטא, תרופות לחץ דם ועוד יכולות לגרום תופעת לוואי לקשיי זקפה ואימפוטנציה.
  • אורח חיים לא בריא – עישון, אלכוהוליזם, השמנת יתר וחוסר פעילות גופנית מהווים גורמי סיכון משמעותיים לליקויי זקפה.

אימפוטנציה – טיפול טבעי

לטיפול טבעי באימפוטנציה (אין אונות) יש מספר זוויות שאפשר לתקוף את הבעיה כך שתוכלו להנות מחיי מין טובים יותר, כולכם מכירים ודאי את הפתרונות שהרפואה הקונבנציונלית מציעה (ויאגרה, סיאליס וכו׳) אלו תרופות מרשם העוזרות לבצע קיום יחסי מין בצורה טובה אך לא באמת פותרות את המצב ובנוסף יכולות להיות אלו הפוגעות בתפקוד המיני לאורך זמן.

אנחנו סבורים כי הדרך הטבעית היא ה-טיפול באין אונות היעיל ביותר והאפקטיבי ביותר לאורך זמן. אז מה ההבדל תכלס ?

הטיפול הטבעי לא פוגע בבריאות ומתאים כמעט לכל גבר, מה שאי אפשר להגיד על התרופות שמקבלים בבית המרקחת, יחד עם זאת הבחירה הטבעית עוזרת לחיזוק האון הגברי לאורך זמן ומאפשרת ספונטניות מלאה בקיום יחסים.

יחד עם זאת שיפור האון הגברי באופן טבעי יכול לשפר את כל המישורים של התפקוד המיני של הגבר, כלומר להעלות את החשק המיני, לעכב שפיכה או להעלות את האנרגיה בזמן הפעילות.

ישנם מחקרים רבים המראים כי בבעיות של אין אונות טיפול טבעי יכול להיות יעיל מאוד ושפר את זרימת כלי הדם באופן כללי אצל גברים, פעולה זאת יכולה להיות נהדרת לבריאות מבלי קשר לשיפור בתפקוד.

הפתרון הטבעי

פתרון טבעי לבעיות הזקפה מתחלק לשני נושאים – שינוי הרגלים תוך שיפור אורח החיים ותזונה מתאימה + תוספי תזונה.

שינויים באורח החיים

  1. פעילות גופנית: פעילות גופנית סדירה יכולה לשפר את זרימת הדם, כוח השרירים, ולסייע בשמירה על משקל בריא.
  2. הפחתה עישון ואלכוהול – הפחתה של אלכוהול ועישון יכולים לסייע להגיע לזקפה או לשמור עליה לאורך זמן
  3. הפחתה או הפסקה בצפייה בפורנו – צפייה בפורנו משנה את התפיסה של יחסי מין אצל גברים ועלולה לגרום לציפיות ויצירת מציאות שונה מהאקט האמיתי מה שיכול להביא לכך שלא תיווצר זקפה.

תזונה ותוספים טבעיים

  • תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לתרום רבות לתפקוד המיני התקין של הגבר ולמניעה וטיפול בבעיות זקפה במספר דרכים:
  • שמירה על משקל גוף תקין – השמנת יתר גורמת לירידה ברמת הטסטוסטרון ופוגעת ביכולת להשיג זקפה.
  • מזונות התורמים לבריאות כלי הדם – מזונות עשירים בוויטמין C, E, אבץ וחומצה פולית חיוניים לתפקוד כלי הדם וזרימת הדם לאיבר המין.
  • מזונות המשפרים ייצור טסטוסטרון – שומנים בריאים, ויטמין D, אבץ ומגנזיום חיוניים לייצור הורמוני מין גבריים.
  • תוספי תזונה יעילים נוספים הם:
  • L-ארגינין – חומצת אמינו התורמת להרחבת כלי הדם.

טריבולוס טרסטריס – צמח מסורתי לשיפור התפקוד המיני.

זנגביל – מגביר את זרימת הדם לאיבר המין.

אנחנו ממליצים על התוסף – גברא אנרג׳י המורכב מ-14 רכיביים טבעיים (בניהם ל-ארגינין, טריבולוס טרסטריס, מאקה ועוד) הידועים כמשפרים את כח הגברא מעלים חשק מיני ומאפשרים ספונטניות ואנרגיה גבוהה יותר בעת קיום היחסים.

אימפוטנציה היא בעיה מורכבת אך בעזרת הטיפול הנכון אפשר להתגבר עליה ולהנות מחיי המין מחדש. אל תתפשרו על חיי מין מספקים ומשגשגים. לטיפול באין אונות באופן טבעי יכול להיות דרך נהדרת להחזיר את האון הגברי ואת הזקפה לטווח הארוך.

עצוב

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

סברס אתר חדשות ישראלי

דברו איתנו:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כתבות נוספות:

עיצוב הבית המודרני: מתנות שיעניקו לביתך מראה מעודכן

להפוך את הבית שלך לנווה מדבר מודרני קל יותר ממה שאתה חושב. עם חלקי העיצוב הנכונים, אתה יכול לעדכן באופן מיידי את המראה והתחושה של כל חדר. שקול להוסיף ריהוט אלגנטי, יצירות אמנות מינימליסטיות והדגשים גיאומטריים כדי להשיג אסתטיקה עכשווית.

קרא עוד »
חוזרים לבית הספר

חוזרים לבית הספר: המדריך המלא ללימודים בגיל מבוגר

חזרה ללימודים בגיל כמבוגר יכולה להיות החלטה מלחיצה, אך גם מאוד מתגמלת. אפשר לעשות זאת ממניעים שונים כגון קידום בקריירה, צמיחה אישית, או אפילו מעבר לתחום מקצועי חדש. בסביבת העבודה הדינמית של ימינו, הכרחי להמשיך ללמוד לאורך החיים ולהתאים את המיומנויות והידע לכל שלב בחיים.

קרא עוד »

כיצד לבחור את שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלך?

בחירת שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. מאמר דעה זה מתעמק בגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה מכרעת זו. הוא מספק טיפים והנחיות מעניינות, מגובה בייעוץ של מומחים, כדי לעזור לך לבחור את שירות הקייטרינג המושלם המתאים לנושא האירוע, התקציב והדרישות התזונתיות שלך.

קרא עוד »